tonton Merhaba Bebeğim bir hafta sonra 7 aylık olacak. Geceleri deliksiz uyuması için gece beslenmesini bırakmak istiyorum. Sizler ne zaman nasıl bıraktınız? Tavsiyeleriniz ve tecrübeleriniz neler?
masterana0 tonton bnmki 7 buçuk aylık ama bırakmıyorum zaten uyumuyor emmeden gündüz hiç emmek istemiyor ÇÜnkü o yüzden mecbur emziriyorum gece
Simaykus tonton 10aylık aynı konudan muzdaribim ne yaptıysam uyumadı bende saldım artık elbek bırakacak emmeyi emsin emdiği yere kadr
tonton Ben de emerek uyutuyorum. O yüzden zorlanıyorum. Kilosu ve emmesi güzel. Gece bıraksam mı diye düşündüm çünkü bazen 2 kere kalkıyor bazen ise 4-5 kere. Doktora da danışacağım tabi ama burada bırakan anneler varsa neler yaptığını öğrenmek istedim.