GunesinAnnesi8 mutlaka çok zordur bir anne için , bu durumlarda anne en cok evladı için üzülüyor sanki diğer bebekler diğer çocuklar diğer bireyler gibi bir hayatı olmayacak algısına kapılıyor ama böyle bir şey yok asla hiçbir farkları yok inanın çok güzel çok özel çok akıllılar ❤️ Elbette bu gerçeğe alışmak zaman alacak henüz cok yeni ama şunu unutmayın zaten taze annesiniz birkaç ay sonra o melek size gülmeye başladığında sizi herkesten ayrı tuttuğunu farkettıgınızde ne demek istedıgımı anlayacaksınız . Ben dün çok kötü bir olay yaşadım bebegım ile ilgili ve şükrettim cok şükür bir şey olmadı hayatta olması nefes alması beni terketmemıs olmasına şükrettim ve insna o zaman anlıyor bebegının sadece nefes almasını. Dışında hıcbır seyın önemli olmadığını .yavrunuz gayet sağlıklı bir bebek Allah size bağışlasın inşallah ❤️