10 buçuk aylık, hiç korkmadım. Hem de dişi yok bizimkinin düşünün yani. :) Sekizinci aydan beri önüne koyuyorum kendi yiyor bazen ben yediriyorum tabi. Korkmayın. Öğürür, kusar ilk başta ama alışır. Elbette acil durumlar için ilk yardım bilgisi, Heimlich manevrasını öğrenmek gerekiyor. Bunları öğrenin. Tek olmadığınızda evde biri daha olduğunda kendinizi güvende hissettiğinizde bebeğinizin önüne parmak şeklinde bir şeyler koyun, pankekleri koyun veya meyve emziklerini en baştan beri kullanıyorum. Onun çok faydası olduğunu düşünüyorum. Ondan eline verin kendi yesin.