rabia5038 Loresima53 aşının canlı aşı olduğunu söyledi ebe böyle bir durumda kızamık olmuş olabilir bence siz bir çocuk doktoruna götürün canı yanmasın ilaç falan verebilirler belki
Loresima53 rabia5038 çok şükür ertesi gün geçti deloday kullandır bir kere sanırım birşeye alerjisi var yiyecek olarak aslımda yumurta beyazınıda azcıkta olsa denemişti bişey olmamıştı
Baloglumm41 Elifinannesi33 doktorum banada 1 yaşında önerdi ama ilk defa duyuyorum otizmle olan alakası nedir merak ettim ?
acimavi Elifinannesi33 otizmle bir ilgisi yok Yuliacanpolat ben de yaptırmadım, doktorum yaptırmayın dedi, zaten 1 yaşında vurulacak, erkene bir doz daha koydular ama ben 9 aylıkken yaptırmanızı önermiyorum dedi
japonunannesi Dilruba_1 bir yaşında yapılan aşıymış aslında yabancı uyruklular geldiği için 9. Ayda da yapıyorlarmış. Doktorum da gerek yok bir defa yapılacak aşıyı 3 ay ara ile bebeğinizin canını acımaya gerek yok 1 yaşında yapılması yeterli dedi
Ysmndmrl Yuliacanpolat sağlık ocağı aradı kampanya aşı falan dedi doktora sordum yaptırayım mı Die yaptır dedi ama içime sinmedi birde 9. Ayda menenjit yaptırdım gerek duymadım zaten 1 yaşsa yapılıyor hepsi