Zsnbr bizimde erken yatıp erken kalkma durumumuz yok
Ama söyle bahsetmek istiyorum
2 bucuk yasında ve 14 aylık 2 oglum var
İkiside öglen 11 12 de uyanırlar
İkiside öglen 3 gibi 2 saatlik uyku yaparlar
Ve gece 12 de ikiside uyur büyük olan hiç uyanmaz 1 yasında bu yana gece beslenmesi yok o yüzden uyanmıyor cişi gelirse ayda yılda Bi kalkar
Kücük olan ne yazık ki memeye düşkün bu yüzden 3 kez uyanır gece bende onu bıraktıramadım emdigi de 2 3 dk beni uykumdan ediyor yinede sabır diyorum 2 yasında tamamen kescem memeden