ozgcobaan Mlsldy merhaba bende aynısını almayı düşünüyorum ama kullanıcıların cogu sapı kırılıyor 3 ay sonra cekim gücü azalıyor diyor. Memnunmusunuz acaba
Mlsldy ozgcobaan merhaba haziranda almıştım hala kullanıyorum çok memnunum her gün çalışıyor bozulan kırılan yeri olmadı. Çekim gücü, şarj süresi azalmadı. Tavsiye ederim kesinlikle.