Ah ben ne yapacağım çok çaresizim 7 aylık bebeğim akşam götürdük çok kötü iltihap olmuş hemen antibiyotik tedavisine başlayalım dedi verdim 8 bucukta çok ağlıyor yutkunamıyor ağzından hep salyaları akıyor ilacı çok zor veriyorum dün öğlen 12 den beri emmedi bu saate kadar şiringayla sadece 70 cc falan içirebildim ilacı verirkende çok kötü öğürme sesi geliyor boğuluyor gibi oluyor ne yapacağım ne zamana geçer hiçbirşey yiyip içemiyor