Izoslos benimki de 2600 doğmuştu ah ah minicikti, kilosu maşallah iyi bence, iyi bakmışsınız. Küçük doğdukları için insan her ay acaba yeterli kilo aldı mı nolcak diye endişeleniyor. Ayda 700 gram alsalar en az o bile yeterli. Ayrıca yaşıtlarından zayıf da olabilir bu sağlıksız olduğu anlamına gelmiyor. İnsanlar bile çeşit çeşit bebekler de öyle. İlk ayda 800 gram almıştı kızım doktor hemen mama başla az almış felan dedi ben de direkt doktor değiştirdim. Şimdi ki doktorum her gittiğimde motive ediyor ve kilosunun yeterli olduğunu söylüyor çok şükür 🙏