masterana0 9 aylık hala içmiyor. Çok çok zor. Ağzında tutuyor tukuruyor
Biberon veriyorum ısırıyor. Sulugu ısırıyor. bardaktan öyle. Nadiren içiyor. Bazen bardakla azar azar veriyorum içiyor. Bazen de suya pekmez karıştırıyorum öyle olunca içiyor suluktan, çok fena. İlla tatlı bir seymi gelmesi gerek. Sadece su verince bardakla içiyor o da dediğim gibi çok az. Başka hiçbir çözüm bulamadım ben.