Alpay kıyamayacak bi şey yok aslında annelik duyguları size bunu düşündüren fakat ikinizin de rahatı için artık memeye veda vakti😊 2 yaşına kadar bekleyebilirsiniz ama şu an hazırsanız bıraktırın. Ben 20 aylıkken bıraktırdım kızıma. Öncesinde defalarca konuştum inanın anlıyolar. 5 ya da 6 gün gündüz emmeyi bıraktırdım önce onda bi zorluk yaşamadım. Sonrasında gece emmeyi kestim yine konuşarak. “Annecim sen artık büyüdün, abla oldun, x abin x ablan da meme emmiyo, x dayının bebeği emiyo (kuzenimin yeni doğan kızını görmüştü), senin sütünü artık inekler verecek marketten alıcaz, senin artık memeye ihtiyacın yok bebeğim” gibi cümlelerle bıraktırdım. O kadar yapışık olan kızım anında bıraktı hiç zorlamadı. Sadece 1 gece meme diye uyandı onda da “annecim memede süt yok bebeğim hadi uyuyalım” dedim ve sakinleşti😊