İyi geceler güzel anneler öncelikle hikayemizi anlatayım 😬😅 Oğlum 21 aylıktı emmeyi bıraktı sonrasında beslenmediği için mamaya başladık. Emerek uyumaya da alışıktı öyle devam ettik 25 ayında ise bezi bıraktı uzun bir süreçti işedi işemedi oldu olmadı derken tam 1 ay ayda çiş kafasına oturmuştu. Gece çişini öğrenmesi biraz zaman aldı tabi ki baktım olmuyor bezlemeye başladım ilk 2 bezlediğimde çiş yapmamıştı sonra hep önlem amaçlı bezledim. Çişli kıyafet ve nevresimleri yıkamaktan içim bayılmıştı bir gaflete düştüm 🤦🏻♀️ Uzun zaman çiş yapmadı bezi çıkarttım bir kaç gün sonra her şey iyi güzel derken çocuk 1,5 ay sonra geceleri işemeye başladı. Kii mamasını da her gece içiyor bu da çişini tutmasını zorlaştırıyor olabilir ama kuru kalktığı sabahlarda hep mama içerdi. Gece kalkar ½ kez içer o mamayı 200-250 ml civarı 1 ay olucak hala geceleri çiş yapıyor mamayı artık bıraktırmam gerekiyor onun farkındayım ama kaç kere ıslandı üstü etti hiç çişimi tutayım demiyor 😣 Bu arada az önce bile uyandırdım tuvalete götürdüm çığlık kıyamet yapmadı hiç bir şey zaten üstüne epey bi yapmıştı. Ne yapabilirim gece işememesi için bilgisi ve ya fikri olan var mı ?