Benim bebeğim doğduğundan beri çok gazlıydı. Sürekli ağlıyordu. Bir tek kucağımda ayakta gezerken ön tarafa bakacak şekilde durunca susuyor.
Şu an 5 aylık. Sürekli bu şekilde gezdiriyorum.
Çok yoruldum artık. Var mı bu şekilde omurgasına zarar vermeden öne bakacak şekilde ka