dunyaylabenimaramda 1 yaşına girmek üzere bebeğim, doktor kontrolünde parmakla işaret olup olmadığı soruldu bana henüz olmadığını söyledim. Yani uzanarak gösteriyor parmağıyla değil de. Sizin bebişleriniz ne zaman yapmaya başladı? Nasıl teşvik edebilirim parmağa
Bebegimm1 dunyaylabenimaramda evde kartlar varsa siz kendiniz isaret ederek resimleri gosterip soyleyin oda sizi taklit eder parmaginizla gostererek kumanda orda bana getirirmisn arabani oyuncagini getirirmisin diyerekten ogretmistim yasindan sonra ogrenmisti ondan once ben ogretmemistim onemli bir sey oldugunu bilmiyordum 1.5 yas muaynesinde doktoru sormustu biliyormu diye o zman biliyor demistim muhtemelen o arada ogrenmisti birde kitap okurken siz isaret ederek okuyun benmki oyle oyle benden gorerek ogrenmisti
Mavi53 dunyaylabenimaramda şuan tam 1 yaşında 1 buçuk haftadır parmağıyla gösteriyor istediği şeyleri. Sizin bebişin de yakındır göstermesi merak etmeyin her bebeğin ilerlemesi farklı bi anda başlar
Nilya88 dunyaylabenimaramda 1 yaşında başladı oğlum göstermeye mesela kahvaltı yaparken hangisjnden istiyorsun bundan mi bundan mi diye tek tek gösterin top getir dediğinizde parmağınızla gösterin hemen algiliyorlar zaten
Senibidasanaelikopteryokbuson Hayatın dogal akısına bırakmak gerekıyo bazen Kasmayın sakın olun zaten er gec ogrenecek oyle dusunun Karsınızda yetıskın varmıs gıbı davranın bu mu dıye ısaret edın nesnelerın adını soyleyerek gosterın parmagınızla bana getır dıyın ısrarla soyleyın ve gosterın ıstedıgı seyı hemen vermeden netlessın dıye parmagınızla yakınına kadar gıderek gosterın