mrmlkkk ben ilk 2,5 ay 2 saatten fazla uyumadim 45 gun falan gozlerim kipkirmiziydi. Kimseye cocuklari emanet edemiyodum. Yasadigim travmalardan. Psikiyatrist ile gorustum 1 seans sonra. Simdi kesinlikle daha iyiyim :) lohusa depresyonuna girip anksiyete krizi yasamisim :)