ONAEA Kızlar benim kızımın gözleri su da yeşil normalde de kahvemsi gibi duruyor ne renk olur acaba babası yeşil ben kahverengi gözlüyüm ( herşeyden önce sağlıklı sıhhatli olması önceliğim merak ediyorum sadece 52 günlüğüz 🥰)
Kadifemsii ONAEA kahverengiye dönüyorsa arada muhtemelen kahve olur . Sağlıkla büyüsün. 4 aylık olana kadar kızımın gözleri mavi yeşil değişiyordu şuan 7 aylık çok açık kahve gözleri
Melekanne91 ONAEA ben yesil gozluyum esim koyu kahve bebe dogdu buyurken maviydi smdi 1 yasinda yesil gozlu ama aralari maviye caliyor babam mavi gozlu bu arada🥰baskin renk yesil tabi oglumun
Beraninannesii ONAEA Simsiyah doğdu şimdi 4 buçuk aylık bizim buralarda bi tabir vardır Gara Gaverengi diye 😅 Aynende öyle şuan 😅
Mevacanimkizim ONAEA valla doğduğunda koyu maviydi sonra açık maviye döndü sonra gri oldu şimdi yeşilimsi değişik çok güzel bir renk oldu 2 yaşında şimdi 😊
ONAEA Kadifemsii yaa teşekkür ederiz 🥰 sizinde bebişinizi sağlıkla büyütün 😍 arada bakıyorum bazen de mavi çok hiç anlamadım ama bazıları yeşil diyor bazılar kahve bakalım hayırlısıyla inşallah bi kaç aya belli olur 🥰🐣🤲🏻
ONAEA Melekanne91 bi yerde okjmuştum baba geni göz de daha baskın oluyor diye siz o tezi çürüttünüz resmen 😂😍 bana benzerse o zaman kahve desene 🥰🐣🤲🏻
Melekanne91 ONAEA ahaha ben her trlu tezi curuttum oglum benim kopyam goren herkez ama herkez diyorki kendinin erkek olark dogurmussun saclari bile lule lule bebekligim gbi gozlerim benimde bebekken 6 aya kadr maviymis sonra cimen yesiline donmus.esim oglum hep bana benzedo diye seri uzgun ama oglum bal gibi onun icin sineye cekiyor😄kaynanam cok komik oglumin saci luleli aylardr kimse cikipmdemedi gecen baktim halasininda luleydi bebekken dedi dedim ne alaka 😄benim boypeymis dedim resim gosterdim bozuldu ben varken ne halasi 😄 bayiliylrlar bise benzesin ama hic mi biyeri benzemez okdr net bak😁
esra91 doğduğunda gri gibiydi 😂 bi kaç ay maviye benziyordu 10 aylık yeşile dönüyor :) eşimle ikimizde kahverengi gözlüyüz🙈
ONAEA esra91 ya bazen inanmıcaksınız ana bazen kahve bazen yeşil bazen lacivert bazen de gri 😂 o yüzden tam tahminim yok maşallah bu arada 🧿🐣
Gamzeliz_29 Doğduğu günden beri net bir şekilde maviydi 6 aylığız gökyüzüne bakıyorum resmen 🧿🧿🤍🤍🤍 ben kahve eşim ela gibi babanne maviş gözlüü🙃
ONAEA Gamzeliz_29 biz de de ben annem babam kahve Eşimin ailesinde de annesi kendi yeşil abisi ela 😂😍🐣 maşşalaah diyeyim 🤲🏻🧿
ONAEA Beraninannesii 😂😍 benim açık kahve 😂😍 gara gahve olursa da siyaha çaldığı için zeytin gözlü diye severim 😂😍
ONAEA Melekanne91 😂😂 annem de ilk 40 gün aynı senin bebekliğin dedi şimdi yok kocan yok kuzeni falan diyo alınmıyor değilim 😂😂
nevakus Eşim yeşil gözlü ben koyu kahve, ilk doğduğunda gri gibiydi gözleri bende çok merak ediyordum renkli olur mu diye şu an 6 aylığız ve yeşile döndü iyice 💚
ONAEA nevakus bende hep yeşil gözlü bi kız çocuğum olsun istedim bakalım benim minik nasıl olcak 🥰🤲🏻🧿
Haffuse 40 indan sonra belli oluyormus, kaynanam oyle soyledi… , benim esim de yesil ben kahve, kizim her zerresiyle tamamen esime benziyor😅 Ama gozleri ela gibi, 8ay24 gunluk kizim, artik pek degisecegini sanmiyorum, Belki senin kizin da ela olabikir🤗
Melekanne91 ONAEA ben bazem uzuluyorm cunki ilk gorende hemen diyor esimin yaninda hemen lafi degstiriyorm😁hep hamileyken derdim kesin sana benzicek diye cnku cok karakteristk bi yuzu var mimiklerini cok net kullanir fakan anam oglan dogdu 1 tane ben😁ama mesela mimikleri ayni babasi kas kaldrmasi sasrmasi bakislari ama tabi bu gercegi degstrmiyo