mycutebaby Kızlar regl oldum ve idrar yaparken acı çekiyorum resmen yanma gibi birşey olıuor sonra geçiyor regl olduktan sonra oldu ama hatta bugün 3. Günüm daha bugün belirdi böyle birşey başına gelen varmı ? Neden olabilir
Annesiballisiii mycutebaby enfeksiyon olmuştur büyük ihtimalle idrar da yanma varsa idrar yolu enfeksiyonu oluyor genelde
ftsdmrhn İdrar yolu enfeksiyonu olmjs olabilirsinjz. Regl e denk gelmiş bence. Regl ile alakası yoktur. Sonuçta idrar ayrı, regl kanı ayrı yerlerden çıkıyor.