Bebeğim iki aylık deniz suyu spreyi veya serum sıkıp aspiratörle çekiyorum yinede hırıltılı nefes alıyor ağzından tükürük çıkarıyor uyurken odanın derecesi 25 nemi 60 acaba deniz suyu spreyimi yaramıyo çok mu sıkıyorum yada çok mu çekiyorum hep burnu tıkalı ya balgamlı gibi napıcam ben 😭😭😭😭