anneogulllll ben kullandım hiç bir işe yaramadi benim kızımda hala iştahsız. Bebekten bebeğe göre değişiyor da olabilir nutrigen kullanmıştım düzenli bir şekilde ilk kullandığım zaman biraz iştahı arttı gibi oldu ama öyle aman aman bir iştah açma durumu olmadı benim kızımda