11 ay 26 günlük oğlum nereyedeyse tüm herşeyi ağzına alıyor.o yüzden etkinlik yapamıyoruz sizin bebelerde böyle mi yoksa bizde sıkıntı mı var . Anlayamıyorum ilk baslardada ismini söyleyince takmazdi çok ağladım neden böyle acaba diye sonra ismine arada bakmaya başladı göz teması var kitaptaki sorduğum şeyleri göstermeye başladı yeni parmağıyla çok nadir anne baba diyor binde. Bir ne bileyim kafamda hep düşünceler kotu dusunmek istemiyorum . yardım edin lütfen