Derinn16 kaynımin oğlunu da beraber yaptırdık o 8aylikti onunki tamamen yapışık içindeydi hiç çıkmıyordu doktor yaşına doğru yürümeye başladıkça çıkar dedi dediği gibi de oldu 11aylik açıldı. Bizimki şimdi 6aylik küçük olduğu için heralde açalım dedi