14 aylık oglum nasıl oldu bilmiyorum 1 2 dk abisinin pesinde yan odaya gitmişti birden düşme sesi ardından aglama koştum aldım ogluma sen mi ittin nasıl düştü VS dedim ama kendi düştü pat düştü dedi bilmiyorum iteklemişte olabilir her neyse zaman gecti oglum sustu oynuyo felan baktım burnunun ucunda hafif kan akma VS yok hiç ucunda kalmıs kan sorun olur mu hastaneye gitsem mi yaa suan esimde yok yanımda tek basımayım cocuklar uyudu napsam sizce sabah mı gitsem hastaneye 😔