Ebrumarbling Onumuz kis ve 2 cocugum var evimde balkona cikilmayacak kadar esen bir ev kurutma makinesi kullanmali miyim bazi yorumlari olumsuz olarak gordum kullanan var mi ve marka onerisi olan var mi
Deletedmom277 Ebrumarbling Sen kurutma makinesi al icat edene dua edersin. Yıkanan kıyafetlerin içinde ki tozu görünce şok olacaksın. Çok aşırı sağlıklı bence
kuzeyto Ebrumarbling kurutma makinasi gayet guzel canim cok is goruyor, ben ek olarak kucuk balkonumu da kapattirdim orda serip topluyorum, rahat oluyor.Malum bebekli evde camasir hic bitmiyor
Deletedmom388 Ebrumarbling Beko marka kullanıyorum yaklaşık 3yıldır ve çok memnunum.Tavsiye ederim gerçekten büyük kolaylık hele de bebek olunca..
Ugggg Ebrumarbling bende bu ara düşünüyorum .kışın yada yazın dışarı aştığında sokağın tozu oldugu gibi camasirlarda oluyor tek tek silkelemekten kollarım kopuyor .ama çabuk bozuluyor diyenler var bide evde yer kaplar gibime geliyor vazgeciyorum.
Asafemir Ben kullanıyorum ne gibi sorunlarını söylediler size çokta rahatım evimde balkonum küçük içeride çamaşır sermek istemiyorum zararlı diye . Arçelik vardı 3 sene önce almıştık biraz ses yapıyor ama memnunum . Buruşuk kalmaması için bittiğinde hemen alıp dürmek lazım onun harici sıkıntısı yok
Ebrumarbling Asafemir bakteri uretiyor hava alarak kirumasi daha saglikli falan diyorlar bi de cok fazla elektrik harciyormus bunlar yaziyor yorumlarda
Asafemir Ebrumarbling o kadar sıcakta bakterinin üremesi bilemedim canım tabikide havalandırmak önemli ama yerim olmayınca yapacak bişi yok
ZMzehra Yaaa kızlar bunu duyduğuma sevindim. Benim evim yüksek giriş ve ben odada kurutmak zorunda kalıyorum camlar sonuna kadar açık odanın kapısını kapatıyorum. Kurutmalı makinam var ama yok zararlıymış diye kurutamıyorum makinada. Kışım kullanırım bende ozaman başlarım
Miraymahramli Kurutma makinasi kadar saglikli ve guzel bir icaat yok. Bence herkesin evinde olmali.. cunku evde ki tozu bitiriyor ve kiyafetlerin ustunde nekdr yikansada kalan sac kil yun tuy artiklarini topluyor.. camasir deterjaninin kimyasalar etkilerini ölduruyor ve programina gore resmen utulu cikariyor. Ben boshun kini kullaniyor herkesede gönül rahatligiyla tavsiye ediyorum
Deletedmom_15 Peki kaç dakikada kurutuyor? Tabi programları var çeşitli ama hani şöyle tam kuruyup direkt dolaba kaldırmalık olması İçin ?