Aslalihan bilirubin değerini söylemedi doktorlar ama bugün görüştüğümüzde sariligin gerilemeye başladığını söyledi 🙏🙏 onu orada bırakıp eve gelmek çok zor. Çok sağ olun
Noname21 offf gerçekten mi çok teşekkür ederim mutlaka isteyeceğim 😞
Seraparas aynı şeyleri yaşadım maalesef, kahroluyordum çocuğum uyanmak istemiyordu gözlerini actiramiyordum, etmiyordu zaten sütüm az.. Allah çocuklarımıza sağlık versin sıhhat versin bize bağışlasın
Aslihan95 elektrikli pompa kullanıyorum ancak o biraz getiriyor az daha kendiliğinden akmaya başladığında önce Manuel pompaya daha sonra da elle sagmaya geçmeyi planlıyorum. Bir kaç gün daha böyle alistirmaya çalışacağım.
hilalyalp_35 bilemiyorum ki, Allah korusun.. hemşire hanımın tavsiyesini dikkate alacağım süt götürmeye gittiğimde bebeğimin hasta dosyasını mutlaka isteyeceğim.
Mumoslu30 çok çok teşekkür ederim bana enerji verdiniz ❤️ seviyesini bilemiyorum ama gerileme olduğunu, değerlerinin güzel gittiğini söylediler inşallah biz de atlatırız. Evet süt istediler, 2 buçuk saatte bir az da gelse sütümü sağıp poşetliyorum günlük olarak götüreceğim az da olsa şifa olsun çocuğuma❤️❤️❤️