Cerenyrt Merhabalar, 17 sinde spinal sezeryan olacağım allah izin verirse. Belimde düzleşme var doktor kontrol sağladı hallederiz dedi ama ben yinede korktum 😄 Bu şekilde ameliyat olan problem yaşayan yaşamayan varsa bilgi alabilirmiyim 👋🏻👋🏻
Babe Cerenyrt Ben de spinalle dogurdum ama belde duzlesme nedir bilmiyorum canim.Sorun yasamadim bebegim 8 aylik.Simdiden kolayliklar gelsin saglikla dogsun insallah🌸
Usakliomer Cerenyrt igneyi bel oyuntusuna vurmuyolar yukari vuruyolar. Bende fitik var hic sorun yaşamadım duzlesme ben oyuntusunda mi sizin?
ayaz07 Cerenyrt bende omurilik düzlesmesi ve belimde kayma var spinal sezeryan oldum cok şükür hicbir sorunum olmadi
Cerenyrt Babe amin inşallah 🙏🏻. Düzleşme omurilikteki kemiklerde olan bir durum belimde ağrı oluyor egzersiz isteyen bir ağrı çeşidi 😉
Asafemir Spinal oldum 4 buçuk ay önce düzleşme ne bilmiyorum ama ayak sağ baş parmağımda karıncalaşma gibi bişi kaldı
elfdfn Cerenyrt rica ederim canım ben Dr a belirtmemiştim bile ama bi sorun yaşamadım 83 gün oldu inşallah bundan sonra da olmaz 🤗
aliMommy Cerenyrt valla benim belim ağrıyor sezeryandan sonra çoğu kişide kalabiliyormuş ama bu bel ağrısı duzlesme yok bu arada
Cerenyrt aliMommy evet belinde bir şey olmayanlarda da bel ağrısı olabiliyor duydum. Benimde belimde hafif sıkıntı olduğundan bakıyorum insanların durumu ne ☺️
Keremozaninannesi Cerenyrt bende sürekli bel aģrısı oluyor 10 ay olmasına 5 gün var ve çoğu sabah bel ağrısıyla kalkıyorum hem lumbal hemde servikallerde düzleşme var bide
Keremozaninannesi Cerenyrt malesef hala fırsatım olmadı bayram cenaze derken en kısa zamanda gidicem inşallah
dide86 Cerenyrt cnm sağlıkla kucağına al öncelikle ben 2 kere ameliyat 1 kerede sezeryan oldum bi sorun yaşamadım ama belimde bir sorun yok ayrıca kemiklerin içine giriyor iğne dr güven inş bişey olmaz