Ada-kusumm1 canim benim korkunu cok iyi anliyorum inan bende cok faxla sey yasadim.insan duyunca cok kotu oluyor bende boyle seyler bi anneye yazmak istemem amacim seni panikletmek asla degildi.bilgin olmasi gerektigini dusundugum icin soyledim. Merak etme inmemistir inse ztn cocukta gozle gorulur kotulesme olur, ates olur anlarsin .. yrn ztn goturcekmissin, merak etme her cocugun burnu tikaniyor illa olcak diye bsy yok.
Ben biraz kotu seyler yasadim ve asiri takintili bir anneyim maalesef ki o yuzden bana bakma sen..
Benim oglum ne yazik ki hafif nezle gecirse bile 2 3 gun icinde bronsiolite cevirebiliyor. Burnu tikandi mi bana geliyolar bu yuzden..
Ayrica oglumun hastaneye yatis sureci oldugu icin artik doktorlarla konusmaktan ve arastirmaktan bu islerde epey ustalastim. Korkmana gerek yok