Hanımlar malum havalar soğudu.bizim kaldığımız yerde diş cephe falan yok. Deprem çatlakları falan var biraz onardık ama yine de soğuk oluyor.soba yakıyorum bir müddet sonra sönüyor. Uyku tulumu fiyatlarına baktım çok pahalı.e üstünü de açıyor.peluş pijamasi var onları giydirip mi yatirsam ?bu sefer çok mu terler hasta eder miyim?yakın zamanda hastalanmısti toparladı.tecrubeli anneler fikir verebilir mi