Bebeğim 11 aylık henüz emeklemiyor ayaklarının üzerine basmıyor ve yürümüyor ayrıca aşırı esnek gevşek bebek olarak adlandırılan hipotonik bebek olmasından endişe ediyorum bebeği aynı durumda olan var mı doktorum 1 yaşını beklemek gerektiğini söylüyor her bebeğin gelişimi farklı olduğu için