Merhaba kızlar kızım tam 14 buçuk aylık, ilk 20 günü saymazsak kızımın gece uykusu hep güzeldi. Diş çıkartırken bile problem yaşamamıştık. Üst azılarımız çıktı 1 yaşına girmesine bir kaç gün kala o zaman da uykusunda bir problem olmamıştı örnek verecek olursam. Gece beslenmesini tamamen kestik 11. Ayda . Son 2-3 gündür 9 gibi uyuyor her zaman ki saatinde, 12’ye kadar 3-4 kere uyanıyor ağlayarak geri uykuya döndürüyorum. Dün gecede 1 buçuk gibi uyandı 3 buçuğa kadar anca daldı. Sürekli uyandı geri uyandı. İlk defa böyle bir şey oldu. Bir sıkıntı olmasa kalkacağını sanmıyorum aslında ama görünürde gelen bir diş yok hasta da değil çok şükür neden böyle oluyor olabilir acaba? Gündüz de çok uyumaz tek uykuya düştük 1 haftadır. 1,buçuk-2 saat uyuyor 🙄