Elfdmn 13 günlük bebeğim geceleri özellikle çok ağlıyor sanırım gaz sancısı çekiyor, mama olarak Aptamil yediriyorum. Önerecgnz bir mama var mı acaba? Gaz sıkıntısı yaşatmayacak🙄
Meltemkndmr Elfdmn mama veriyorsan her türlü gaz oluyor canım benimkilerde doğduğundan beri mamayla besleniyor sütüm olmadı malesef gaz sancılarımızda çok oluyor haliyle gaz çıkartıcı videolar falan izliyorum öyle öyle yolumuzu buluyorux
MuhammedAlpinAnnesi Elfdmn oğlum 6 günlük SMA OPTİPRO kullanıyoruz, en az gaz sancısı yapan mama diyebilirim. Gaz haliyle az da olsa oluyor tabi