Merhaba arkadaşlar bebeğim 10 ay 20 günlük. Çok kötü uyku düzenimiz var. Bir ara her şey yolundaydı ama son 1.5 aydır gece aşırı derecede uyanmalar ve emme isteği bir de akşam yatarken uykuya dalması nerdeyse 1.5 2 saat sürekli ağlama uykuya direnme var. Sizde durumlar Bedir bu neden oluyor acaba