krmmom Joie multiply kullanan var mı ya da şu güzel dediğiniz bir mama sandalyesi varsa yazar mısınız. 5 aylık olacaz yavaştan alalım.
bidemir krmmom chıcco Polly2 kullanıyoruz İnanılmaz memnunum iyi ki almışım . Çok pahalı olduğu için gereksiz bulan çok olmuştu ama gün geçtikçe oturma süreleri uzandıkça daha iyi anlıyorsun aslında ne kadarda gerekli olduğunu tavsiye ederim 🌸