Arkadaşlar ben bebeğime şurubu içirirken çoğu zaman şişeyi çalkalamayı unutuyorum çünkü aceleyle içiriyorum hep. Çalkalamam gerekiyomuş hep bunu yeni farkettim antibiyotikleri falan hep çalkalıyodum da diğer calpol gibi ağrı kesicilerin üzerinde de çalkalayın ibaresi geçiyomuş. Sizce bunun bir zararı olur mu? Bebeğime bi zararı olmuş mudur? Bi buçuk yaşında bebeğim.