Pimpirikk 4 buçuk aylık oğlum var sadece anne sütü alıyor dişimde sızlıyor bu aralar ne için gitsem emziriyosun bakamayız ilaç veremeyiz diyorlar dişime dolgu yapılması gerekiyor acaba gitsem emzirdigim için onlarda mı bisey yapmaz yaptıran var mı boşuna gidip beklemeyim boş dönmeyim diye soruyorum
Gulcem44 Pimpirikk hepsi yapılıyor benim dişim tamamen bittiği için çekilmek zorunda kaldım doktora sordum 2 saat emzirme yeter dedi ilk sütümü sağayım mı dedim gerek yok dedi 🤷♀️
Pimpirikk Çok teşekkür ederim bu aralar ne için gitsem emziriyosun bakamayız dedikleri için şüphe ettim randevu alıyım ozaman teşekkürler