Geçen gün merak edip bizde aldık 4,5 yaşındaki oğlumla biraz büyüdüğünü izledik 3-4 gün kaldı öyle sonra çöpe attım ama 3-4 günün sonunda bile bilye boyutundaydı öyle çok bir büyüme olmadı. Kakasıyla atar die düşünüyorum , çok çok geçmiş olsun gelişmelerden haberdar edin lütfeN🙏