muratnannsi yazdıklarınızı okurken bir bir kendimi gördüm. İlk zamanlar o kadar iyidi ki hatta yeterli sağım yapmadığım ıcın bıle mastit olmuştum 🥲 bebeğim beni emmeye cok sıcak bakmayınca bende mamaya odaklandım. Biraz daha ısrarcı olabilirdim 😔 Sonra sağım yapmaktan uzaklaştım şimdi memelerim puding gibi oldu 😅 çok üzülüyorum bakmayın güldüğüme. Keşke emzirebilsem. Danışmanlık almayı düşündüm. Memeden süt gelmese bile bellı zamanla sağım yapmayı önerenler oldu. Bestlak, humana içmeye devam etmemi söylediler. Ama dediğiniz gibi doymuyor gıbı gelıyordu bana da.