Naz_ve_annesi Belisim Benimde normalde hep düzenli olurdu olmayinca bende biraz stres yaptim o yüzdende gecikti bence sonra test yaptim kan tahlili verdim negatif ama olmuyordu yinede ama normalmiş bu durum aslında