baby-mom Oğlum hastalandığından beri bu şurupları kullanıyoruz ve kaç gündür ishali var. Acaba bu şuruplardan kaynaklı mı? Kullanıp çocuğu ishal olan var mı acaba? Hastaneye tahlil verdik rota virüsü mikrop vs çıkmadı
bebislimom baby-mom bebeğiniz kaç aylık 6 aylık bebeğime bende yarım ölçek aferin kullandım 10 gün önce biz bir sıkıntı yaşamadık