Aysedgm çok yakın oturuyorum aslında yürüyüş için filan güzel bi yer,piknik alanları var hayvanat bahçesi var fakat aşırı bir (afedersin) lağım kokusu var güzel olması için yapılan ortadan geçen o dere berbat kokuyor ne zaman gitsem o koku yüzünden çok durmak istemiyorum güzel düşünülmüş ama o dere olmasaydı keşkee