Lilatmz Oğlum biraz ağlayınca öğürüp kusuyor çok yorucu oldu benim için. Bu durumda olan var mı, ne yapabiliriz?
Esra26 Lilatmz kızım da öyle. 14 aylık şu an, doğduğundan beri aşamadı bu durumu. Ağlaması biraz uzun sürsün öksürük ve arkasından kusma oluyor. Biz çözüm bulamadık 🤷🏼♀️
Lilatmz 2103mnl doktoruna gidince soracağım her seferinde kusuyor. Ağlamasın diye gözünün içine bakıyorum 😂
Mihraa Bizde de aynı sorun vardı 16 aylıktan sonra düzeldi şuan 19 aylığız.. Reflüsü vardı kızımın ama o tetikliyordu ve bademciği biraz büyük ondan kaynaklanıyordu