bhtsizbdvi valla 4 e girer girmez oluyor desem.Benim kız 4 ay 4 günlük biz 3-4 gündür çıldırmalardayız.Ben kendi kendime bir uyku eğitimi vermiştim ona,yattığı yerde uykusu gelince başını çevirip uyumaya başlıyordu gören herkes şok olmuştu şaka mı bu kendi kendine mi uyuyor diye ama şuan ben bayağı bayağı ayağımda sallıyorum ağla ağla içi çıkıyor ağlamaktan..Offf hemen geçsin valla çok zor bir atak..