Asya2880 incitanem3 ben yaptım canım açık kumrala boyattım çokta güzel oldu doğumdan sonra bı yenilenmek değişiklik iyi geliyo
incitanem3 NurY ya konuyla alakasız ama siz başlığı nasıl değiştiriyorsunuz ve neden bende yapayım oluyorsa 🤣🤣
NurY incitanem3 😄 postunuzun daha anlaşılır olması ve daha fazla kişinin görmesi için değiştiriyoruz 🤭❣️🤗🥰🥰
Kaderr_r Dip boyası önerilmiyor boya emildigi için onun dışında röfle Balyaj yapılabilir diye biliyorum biraz araştırmıştım yine de doğal içerikli boya kullanın