Bebeğim 8 aylik 1 ay önce 2 kere bebegimin gözünün disa kaydığını fark ettim hemen bir dr a gittik. Bir cihazla kaymayı olctu sorun yok dedi gözleri numaralı ama bebeklerde olur 1 yaşında kontrol edelim dedi. Eve geldim bu sefer disa kayma gün içinde sıklaştı. İyi bir hastanede bir doc götürdük bu sefer. Damlali ölçüm yapti bebegimin gözleri biri 5 biri 7 hipermetropmus. 1 yaşını bekleyelim önce gözlük olmazsa cerrahi müdahale dedi. Canim cok sıkıldı evde sürekli bebeği kontrol eder oldum. Sizlerden böyle süreç geçiren var mi varsa nasil oldu merak ediyorum.