Gokcenboran Dün 4. Ay açıları vurulduk.Birwz ateş be gberginlik yaptı alnı elleri ayakları sıcak en yüksek 37.4 oldu ateşi.Hiç birşey vermedim şuan hala sıcak Alnı ama çok değil? Ateş düşürücü için çok minik daha 😩
Ylmzkbra06 Gokcenboran merhabalar benim oğlum da sadece 4.Ay ateşinde ateşlendi. 37.5 oldu en fazla . Ben soğuk kompres falan yaptım oylelikle düşmüştü ateşi.
Kevoli Çok küçük değil ateş düşürücü alması için ama henüz vermene gerek yok 38 olunca ver dedi doktor bize ama önce üstünü çıkarıp biraz ılık kompres yapabilirsin geçmiş olsun
sum2603 Gokcenboran canım ben 38i geçince vermiştim. Bi de çok huysuzlandı. Bacaklarına dokununca ağlıyodu. O yüzden ağrı kesici ateş düşürücü verdim akşama doğru ama