Bilgess22 Anneler selam . Bebeğim 1 aylık kulak arkası çok kötü kokuyor . Silince sarı bir şeyler . Bakınca sarı gözükmüyor ama . Yaşayan var mı neden böyle oluyor . Şapka takmaktan mı oluyor neyden anlamıyorum
ballilokmamMm Bilgess22 pudra tek çözümü ve temiz bakmak, silerken canı acır bebeğin tahriş etmemeye calis canım nazikçe silip ardına pudra dök bir iki güne geçer inşallah
Byz2019 Bilgess22 doktora gidin bence 1 aylıkken bizde yaşadık egzama olmuş iltihap kapmış aynı şekilde sarı sarı akıyordu çok kötü kokuyordu temizleyip krem sürüyordum daha beter ettim boğazına kadar yayıldı doktor 3 tane krem verdi 2 günde geçti mutlaka gidin
Sahraninannesi Bebeginizi yikarken hafif şekilde ovun ve mutlaka kurulayin nemli birakmayın. Her sabah bakin kulak arkasini temizleyon. Bende tek çözümü bebek yaginda buldum. 3 bucuk aylik olduk her banyodan sonra kurulayip bebek yagi suruyorum.
Bilgess22 Byz2019 egzama yok hiç bir yerinde birde akmıyor sadece peçeteyle silersem veya pamukla o zaman sarı gözüküyor baktığımda hiç bir şey yok ama mutlaka göstereceğim
Byz2019 Bilgess22 evet gözükmüyor canım sarı sarı akıyor sadece bende anlamamıştım aylık kontrolünde sor doktoruna mutlaka
Elifff88 Bilgess22 canım sürekli kafalarında şapka okuyor kulak arkası terliyor öyle kötü kokuyor. Benim kızımda da kulak akıntısı akardı arkaya kadar giderdi .ondan da olabilir hep kuru tut banyodan sonda muhakkak kurut. Pudra ve bebek yağı tek çözümü
-_-hUysUzvetatlikadin Bilgess22 nemli pamukla hergün sil bence. Bizimkinde de oluyordu kulak yapısıyla alakalı sanki saçlar geliyor oraya e kafa şapkalı ter yapıyor vs. Düzenli silersen sorun olmaz diye düşünüyorum 😊
Nuray23 Bilgess22 benim kızımda da olmuştu egzamadan kaynakli doktora götürdüm krem verdi onu sürünce geçti kokulu akıntı şeklinde sarı akıntı. Vücudunun her hangi bi yerinde kabuklanma pullanma var mı şimdi küçük olduğu için kasiyamaz da bı baktırın bence. Kremle geçiyor