Merhaba arkadaşlar🌸
Oğlum 2,5 aylıkken meme reddi yaşadım. 3. Ayında da memeyi emerken ısırmalara başladı ve şuan 3,5 aylık olmasına rağmen ısırıyor diye emzirmeyi bıraktım, sağım yapıyorum. O da çok yorucu. Isırmasını önlemek için silikon uç aldım onu da ısırıyor ve canımı yakıyor. Memeye nasıl döndürebilirim? Benim gibi bu durumu yaşayan var mı? Önerileriniz nelerdir?