egevetugce Meme reddi yaşıyoruz çok gazı olduğu için bir kere biberonla verdim kendi sütmü şuan almıyor deliriyor ittiriykr beni ağlıyor ne yapabilirim 40 günlük bebeğim 10 dakika emiyor sonra çığlık çığlığa tutmuyor çok çaresizim
Busra1 egevetugce süt gelmediği için çığlık atıyor olabilirmi. Birde çok acıkmışsa eger o yüzdende bagırıyor olabilir. Benim bebeğimde 5 ay emdi şuan 7.5 aylık sadece uyudugu zamanlar emiyo :( İnşallah sen atlatırsın bu durumu . 🙏
GizemKaan egevetugce farklı pozisyonlarda denemelisin. Ben 2 buçuk aylıkken yaşadım. Emzirmek için neler denedim. En iyi çözüm ayakta gezerek emzirmek oldu. Onun dışında üstüne çıktım emzirdim, ters tuttum emzirdim 😁🙈 sonunda başardım. Biberon emzik kullanıyorsan direk bırakmalısın. Ben kullanmıyorum ikisinide.birde Uykudayken emzir çok işe yarıyor. Ben hep böyle yapa yapa aştım. Emmediği sürece sütünü mutlaka 3 saatte 1 sağ. Sağdığın sütünü kaşıkla içirmeye fln çalış.Allah yardımcın olsun çok Zor bi süreç Asla pes etme
Besteee egevetugce aynı sorunu 2.5 aylık kızımla 20 gündür yaşıyorum biberonla alıyorsa zorlama önce biberonla ver sakinleştir sonra biberonu çek memeyi tuttur ilkinde almasada sonrakinde alır diye düşünüyorum
Hillsdk egevetugce merhaba benim oğlumda ilk zamanlar emmiyordu öncelikle siz sakin olun biberon ve emzik vermeyin mama verceğiniz zaman kaşık veya şırıngayla verin ben söylediklerimi yaptığımda emmeye başlamıştı umarım sizdede işe yarar 😊
egevetugce Busra1 yok meme dolu ve ağladığında ağzını açtığında ağzı süt dolu tutmada sorun yaşıyor kafasınıı hareket ettiyor hızlı bir şekilde üstü falan her yer süt oluyor
SedaAfra egevetugce pes etmeyin tamamen aç kalana kadar biberon vermeyin benimkide o yola doğru gidiyor 3aylık olucaz zorluyorum az kaldı ek gıdalara o yüzden mecburum devam etmeye 2 ay daha var sabrediyorum :/
Aysenurdmr egevetugce Bende aynı sorunu yaşadım biraz kucağıma alıp sakinleştiriyordum sonra hemen hızlıca memeyi veriyordum bazen tutuyordu bazen aynı şekilde ağlıyordu. Çok acıkmasını bekleme ozaman daha zor tutuyorlar bence
Gzmocal egevetugce tatlim ben dogdugu gunden itibaren bikac gun yasadm daha sonra sag meme reddi oldu solla devam ediyoruz diyeceğim o ki ben gogsume yatirirdim agzina biberondan damlatrdim hemen gogsume yapstirirdim 1 dk 2 dk 5 dk derken alıştı
asbek 10 dk emiyorsa meme reddi değil bence gazı oluyordur ya da sütünüz gelmiyordur.. meme reddi göğüse yaklaştığı anda ağlayıp istememek..
Elele egevetugce biberon la vermeye devam etmeyin daha kötü olur ona alışırsa. Gazdan da yapıyo olabilir bi de sütünüz tazyikli olabilir o da meme reddine sebep oluyo