Busra2326 esra91 cok geçmiş olsum bizde bogaz enfeksiyon diye basladık megerse virüs kapmış onunla savasıyoruz suanda
[silindi] Busra2326 çok geçmiş olsun, kızım da da boğaz enfeksiyonu dediler 4 5 gündür ateş tekrarlıyor sizde de mi öyle olmuştu
Duygu-66-Tumer Busra2326 benim kızımın kanındada virüs var ve ateşkendiği zaman daha fazla ateş yapıyor ve çok ağır atlatıyor. Fakat %10 muş tehlikeli değilmiş. %40tan sonra tehlikeli diye 41-42 derece ateşte geri gönderiyorlar Almanyada😒
Busra2326 Duygu-66-Tumer cok gecmiş olsun bizdede öyleydi ateş 4 gün geçmed en son serum verildi cok sükür ateşimiz geriledi 3 saattw bir calpol dolven veriyorum yarın kontrolümüz var bakalım