Merhaba 🌸🌸
Herşey mi üst üste gelir anlamıyorum, Önce bütün çekirdek aile grip olduk üstüne ben regl oldum.Bebegim 3. Ay kontrolunde sadece 290 Gr almış ve laktoz alerjisi teşhis edildi. Sıkı diyete girdim. Diyet dert değilde aile büyüklerine dert anlatmak tam bir çile. Hem ne olduğunu bilmezler hemde konuşurlar. Sanki ben keyfimden girdim bu diyete. hadi görmeyeyim duymayayim diyorum bu sefer bebe patlak veriyo memeden ayrılmayan kızım meme reddi yapiyo emzirmek tam bı kaos denemedigim pozisyon kalmadı etinden et kopartircasina agliyo.ben onu emzirmeye çalışırken Cat kapı gelen misafirler….Öyle yani her telden
cildirmalikkkkk…