Biliyorum bebek emerse süt çoğalır,gelir. Şimdiden söyleyeyim maalesef bebeğim emmiyor emdiği zamanlar zaten çok şükür sütüm vardı. 2 aydır sağarak veriyorum, yani gün içinde rezene içtim, havuç yedim, yeşillik yedim, protein aldım, su içtim gün içinde ne yersem yiyim son 1 haftadır sütüm 40cc çıkıyor. Mamayla destekliyordum zaten ama yani yeme içme uyuma dışında nasıl çoğalır. Benim gibi sağanlar sütü azaldığında nasıl cogalttilar, yazarsaniz çok sevindirirsiniz beni 🥹 🙏🏼