AArzuum benim için önemli olan mesela en erken oğlumu kaçta bırakabildiğimdi. Birde öğlende kalacaksan hangi saatlerde alınacağı. Mesela bizde 12.30 da alabiliyorum ondan sonra 2 ye kadar uyku saati olduğu için alamıyorum. Kahvaltı veriyorlar mı yoksa siz mi hazırlıyorsunuz bu da önemli. Bizde haftanın 3 günü ben hazırlıyorum diğer günler kita veriyor. Ücrette önemli tabi kaldığı saate göre değişiyor ve öğlen kalacaksa öğlen yemeği ücretinde sorun. Bez konusunu mesela nasıl oluyor siz mi alıp bırakıyorsunuz yoksa parasınımı veriyorsunuz bunuda konuşun. Birde bence sözleşmeyi iyi okuyun Önemli maddelerden birisi sözleşme fesih süresi. Çocuğun hastalandığında kaça kadar ve nasıl haber vermen gerektiğini konuş. Bizde 8 e kadar haber vermemiz gerekiyor yoksa o günün öğlen yemeği ücretlendiriliyor. Kita appler oluyor mesela oradan hasta olduğunu haber verebiliyorsun. Hemde tüm bilgilendirmeleri oradan takip ediyoruz biz. Şimdilik aklıma gelenler bunlar umarım yardımcı olur.